2024-2025 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың

І жартыжылдық есебі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        «Мектепке жол» акциясы. Әлеуметтік қорғалмаған отбасы топтарына жататын білім алушылардың санатын анықтау және құжаттарын жинақтау қорытындысы. Күнделікті ыстық тамақпен қамтылу жағдайының жай күйі.

«Мектепке жол» акциясы.

«Мектепке жол» акциясы – оқу жылының басталуына дайындық кезінде

жағдайы қиын отбасылардың балаларына қолдау көрсетуге бағытталған

маңызды шара. Бұл акция арқылы балаларға оқуға қажетті киім-кешек,

оқу құралдары мен қосымша қаржылай көмек беріледі.

Акцияның мақсаттары және міндеттері

1 Балалардың оқуға дайындығын қамтамасыз ету. Оқуға қажетті киім-кешек, оқу құралдарымен қамтамасыз ету арқылы балалардың білім алуға деген ынтасын арттыру.

2 Әлеуметтік қорғалмаған отбасыларды қолдау .Қиын жағдайдағы отбасыларға қаржылай және материалдық көмек беру арқылы олардың балаларының білім алуына жағдай жасау.

Мектепке жол акциясы бойынша көрсетілген көмектер:

Халық банк тарапынан 1 сыныптың 5-оқушысына оқу құралдарымен толтырылған сөмке;

Жеке кәсіпкерлер мен түрлі мекемелер тарапынан 5-оқушыға қаржылай көмек;

Ата-аналар комитеті сонымен қатар қоғамдық келісім сарапшы маманы Алиева Раушан апай 34 оқушыны мектепке даярлады.

  • Құжаттарды жинау және тіркеу процесі
  • 1 Өтініш беру. Отбасылар акцияға қатысу үшін, қаржылай көмек пен тегін ыстық тамақ үшін өтініш беруі керек.
  • 2 Құжаттарды тексеру. Берілген құжаттардың дұрыстығы мен толықтығы тексеріледі.
  • 3 Тізімге енгізу. Құжаттары толық және дұрыс болған отбасылар акцияға қатысушылар тізіміне енгізіледі.

  • Соның нәтижесінде:
  • 1-4 сынып арасы 531, 5-11 арасы 133 оқушы. Жалпылама тегін ыстық тамақпен қамтылған оқушы саны: 666 оқушыны құрайды, оның ішінде аз қамтылған оқушы саны: 243 х50= 12 150 000 тг.
  • 1-ауысым: 349
  • 2-ауысым:317
  • Тегін ыстық тамақпен қамтылған оқушылармен жұмыс;
  • Ыстық тамақты ұйымдастыру туралы бұйрықтар;
  • Тізім жасақтау;
  • Әр сыныптың әлеуметтік картасын ( әр оқушы туралы мәлімет, тұрмыс жағдайын тексеру АКТ-і, бір реттік берілген қаржылай көмектің чегі)
  • Кеңес беру журналы ( оқушыларға, ата-аналарға)
  • Оқушылардың ыстық тамаққа тіркеу журналы мен шығыстау журналы;
  • Нормативтік құжаттар;
  • Жылдық жоспарға сай жұмыстар;
  • Бракераждық комиссия мүшелерімен жұмыстар;
  • Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен жұмыс, тұрмыс жағдайын тексеріп қамқоршылық танытқан жандармен байланыс жасау;
  • Ыстық тамақ туралы сауалнама алу 1-11 сыныптар арасынан;

 

  • Күнделікті ыстық тамақпен қамтылу жағдайының жай күйі:
  • Мектеп асханасы тәуліктік сынамалар бөліміне күнделікті ас мәзірін қойылады;
  • Оқушыларды тексеру журналы мен пікір журналы толтырылады;
  • бракераждық комиссия мүшелерімен тамақ проба жасау;
  • Мектеп асханасы мен ыстық тамаққа қажетті журналдарды толықтыру;
  • Мектептің веб-сайтын күнделікті ас мәзірін орналастыру;
  • Айына 8 реттен кем емес АКТ жасалып, Хаттамасы толтырылады;

Оқушылардың ыстық тамақ жеу барысын сынып жетекші мен әлеуметтік педагог қадағалау.

Жаңаөзен қаласы бойынша білім бөлімінің хатына сәйкес «Қош келдің, Жаңа жыл» атты жаңа жылдық шырша кеші жыл сайын ұйымдастырылады. №22 жббм-нен Ақтау қаласында Grand Nur Plaza мейрамханасында ұйымдастырылған Қазақстан Республикасының Президенті атынан «Қош келдің, Жаңа жыл»! атты шырша кешіне аз қамтылған отбасы балаларынан 2 ( екі) оқушы қатысты. Жаңа жылдық шыршаға қатысқан оқушылар 120 000 мың теңге қаржылай көмек және жаңа жылдық тәтті сыйлықтарға ие болды.

Баланың

аты-жөні

Туған жылы, айы, күні

Мектебі,

сыныбы

Мәртебесі

Жынысы

Ата -анасының

аты-жөні

Мекен –жайы, байланыс телефоны

1

Жалғас Береке

21.04.2011

№22

8 «А»

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі:Кеңесов Сарсенбай сотталған

Анасы: қайтыс болған

Ақсу ш/а-10б-1 үй.

8702 187 50 61

2

Сағынжан Сердар

27.01.2012

№22

7 «А»

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: қайтыс болған

Анасы:Ергазиева Дана қоймашы

Ақсу ш/а-6-13 үй.

8705 652 28 12

Жаңаөзен қаласы бойынша білім бөлімінің хатына сәйкес «Қош келдің, Жаңа жыл» атты жаңа жылдық шырша кеші жыл сайын ұйымдастырылады. №22 жббм-нен Жаңаөзен қаласында Мұнайшы мәдениет сарайында ұйымдастырылған Жаңаөзен қаласы әкімінің атынан «Қош келдің, Жаңа жыл»! атты шырша кешіне аз қамтылған отбасы балаларынан 18 ( он сегіз) оқушы қатысты. Жаңа жылдық шыршаға қатысқан оқушылар 120 000 мың теңге қаржылай көмек және жаңа жылдық тәтті сыйлықтармен қосе жұмсақ ойыншықтарға ие болды. Жаңа жыл кешіне оқушылар белсене қатысып түрлі сайыстар мен ойындарға қатысып, тіпті кейбір оқушылар аяз атаға таппақ айтып түрлі тәтті сыйлықтарға ие болды.

Баланың

аты-жөні

Туған жылы, айы, күні

Мектебі,

сыныбы

Мәртебесі

Жынысы

Ата -анасының

аты-жөні

Мекен –жайы, байланыс телефоны

1

Джалғас Жанар

18.03.2013

№22

6

Көп балалы отбасы.

Қыз

Әкесі:Джалгасов Базарбай В-express жалақысы 123969 тг

Анасы: жұмыссыз

үкіметтен 86504 теңге алады.

87081112980

6-5-8

2

Берді Ақжібек

07.09.2013

№22

4

Көпбалалы отбасы

Қыз

Әкесі: Утесинов Жанат мүгедек 2 – топ,

үкіметтен жәрдемақы алады 79435 тг

Анасы: Бектурсынова

Гулбахар №22 жббм кіші қызметкер, жалақысы-105943 тг (үкіметтен жәрдемақы алады) 59183 тг

6-1-40.

87756301275

3

Құрбанклыш Айдана

04.08.2015

№22

4

Көп балалы отбасы.

Қыз

Әкесі: Елеуов Бектур жұмыссыз

Анасы: Султанова Нурсулу декретте, үкіметтен 110498 тг.

Р2-7-3 үй

87089207698

4

Карабай Берекет

07.06.2012

№22

7

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі:ажырасқан

Анасы:Байгенжеева Жамиля 2 топ мүгедек 79435 тг.

6-18/19-51

5

Төлеген Әділет

28.06.2013

№22

6

Көп балалы отбасы.

Ұл

Әкесі: Тургунбаев Берик

МПС УВД испектор, жалақысы 277 мың тг

Анасы: Бегленбетова Гулшат бала күтімінде үкіметтен 112427 тг алады.

6-14-51

87779120384

6

Дихан Орынтай

10.02.2015

№22

4

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: Ажырасқан алимент 38198 тг.

Анасы: Абилжанова Рая жұмыссыз, үкіметтен 2 мүгедек баласына және 4 балаға 250270 тг

6-3-36

87023613953

7

Базарбай Айдын

17.10.2015

№22

4

Көп балалы отбасы.

Ұл

Әкесі: Кулмыратов Асан Жаңаөзен сүт зауыты жалақысы 242927тг.

Анасы: Емутбаева Сауле жұмыссыз үкіметтен 135752 тг жәрдемақы алады

Р2-9а-17.

87757499288

8

Абаев Ерасыл

13.09.2015

№22

3

Аз қамтылған отбасы.

АСП алады

Ұл

. Әкесі: Абубекиров Мейрамбек 2 топ мүгедек үкіметтен 76397 тг алады.

Анасы: Кеунимжаева Молдир жұмыссыз, үкіметтен 92042 тг.

6-17-4

87027127376

9

Төлен Жанель

02.03.2013

№22

6

Аз қамтылған отбасы.

Қыз

Әкесі:   Кайнаров Ходжаназар жұмыссыз

Анасы: Камалова Винера жұмыссыз, үкіметтен 59183 тг

6-3-38

87027173086

10

Мырзабек Елдос

23.07.2015

№22

4

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: Бозаев Азамат жұмыссыз

Анасы: Түлкібаева Жадыра жұмыссыз

үкіметтен 59183 тг.

Р2-13-1Г

87756164407

11

Қоңыратбай Темірлан

19.09.2013

№22

6

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: ажырасқан, алимент алмайды.

Анасы: Бекболатова Дильноза жұмыссыз

6-18/19-24

87711501920

12

Жақсыбай Раяна

09.10.2014

№22

5

Аз қамтылған отбасы.

Қыз

Әкесі:Джаксибаев Жардем

Школьник –актау 14.11.2024 жылы күні кірді жұмысқа. Айлығы 130 мың.

Анасы: Алпанова Нурбиби жұмыссыз, үкіметтен 73988 тг алады.

6-18-84

87024180643

13

Жауынбай Нұрдаулет

04.09.2014

№22

5

Көп балалы отбасы.

АСП алады.

Ұл

Әкесі: ажырасқан алимент 150 мың теңге

Анасы: Берниязова Айжан жұмыссыз, үкіметтен 130919 тг.

6-10-5

87071375569

14

Құрбанбай Мирас

24.08.2012

№22

7

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: Азанкулов Руслан ӨзенИНвест жүргізуші 217000.

Анасы: жұмыссыз, ИП-ы ашылған нолдік счетпен жабылып отыр.

Р2-8-29

87775284718

15

Амиубай Ержан

07.04.2015

№22

4

Көп балалы отбасы.

Ұл

Әкесі: Жаксыбаев Бийсенғалий жұмыссыз

Анасы:Юсупова Салтанат үкіметтен 73988 тг. Ип қыркүйек айында ашылған.

Р2-9 Б-13

87018995492

16

Бердібай Бейбарыс

15.06.2015

№22

4

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: Көшкін Бексұлтан

Жұмыссыз

Анасы: Отарова Хадиша ИП

Жалақы-66100тг, үкіметтен 217499 жәрдемақы алады.

Р2-13-1а

87788056629

17

Бергенмурад Бекзат

28.01.2013

№22

6

Аз қамтылған отбасы.

Ұл

Әкесі: Джаманбаев Куанышбек вахтовый уақытша тоқтап қалған.

Анасы: Хыдырова Роза №22 мектеп кішіқызметкер жалақысы 98863 тг.

Р2-10а-27

87786075347

18

Танатыш Анель

14.07.2013

№22

6

Көп балалы отбасы.

Қыз

Әкесі: ажырасқан алимент алмайды.

Анасы: Баракова Сұлушаш

Ип 52900, үкіметтен 85000

6-7-46.

87029656709

  

Жаңа жыл қарсаңында жетім көрсең жебей жүр деген ұранмен мектеп асханасының жеке кәсіпкері Г.Аджибаева тарапынан қаржылай 200 000 ( екі жүз мың) теңге әлеуметтік педагогке беріп аз қамтылған отбасы балаларына жаңа жылға сыйлық тарту етуге ат салысты. Жеке кәсіпкер тарапынан берілген қайырымдылық қаржыны Мерей сауда үйінен 100х2000 теңгеден алып аз қамтылған оқушы балаларына мектеп басшысы З.Ә .Құсаинова өз тілегін айтып, таратып берді. Балалардың қуанышында шек жоқ, ата-аналар мен оқушылар дән риза болды.

  • Қаулы:
  • «Мектепке жол» акциясы аясында жасалған жұмыстан қанағаттанарлық деп танылсын.
  • Аз қамтылған отбасылармен І жартыжылдықта жасалған жұмыстар қанағаттанарлық деп танылып, ары қарай жұмыс жандандырылсын.