Білім беру ұйымының атауы

№22ЖББМ

Пәні:

Дүниетану Атамұра

Бөлім:

Дені саудың -жаны сау

Педагогтің аты-жөні:

Дүйсенгалиева Шолпан

Күні:

 

Сынып:

2 сынып

 

Сабақтың тақырыбы:

18 сабақ. Дұрыс тамақтана біл!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау;

Сабақтың   мақсаты

Пайдалы тағамдарды ажыратады

Дұрыс тамақтанудың маңызын түсінеді

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

Өткенді пысықтау

5 минут

Сабақ

тың ортасы

20 минут

Сергіту сәті

2 минут

Сабақты қорыту

6минут

Қосымша тапсырма

2минут

Кері байланыс

5 минут

Психологиялық ахуалды жақсарту

 

Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Мектептегі өмір туралы өз ойыңды жинақтап, достарыңның алдында сөйлеуге дайындал

Тақырыпты ашу

«Ас» тақырыбына топтастыру жаса. Асхана сөзін естігенде көз алдыңа не келеді? Соларды жаз.

Құндылық мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Суреттерге қарап, қандай тағамдарды қолданатыныңды айт.Тағам түрлерін пайдалы және зиян деп екіге топтастыр.

Қайсысында ақуыздар көп?

ЕБҚ

Үйде қандай тағамдар әзірленеді? Өзіңнің сүйікті тағамыңның пайдасы туралы айт.

ФС тапсырмасы

2-тапсырма

Жағдаятты талқыла

Тағамның жарамдылық мерзімі туралы айт. Мерзімі өткен тағамды жегенде не болуы мүмкін?

Сергіту сәті

 

3-тапсырма

Тамақ жеу ережесі мен әдебін оқы. Өз ойыңды қос.

Тамақ жеген кездегі пайдалы істерді дәптеріңе жазып ал.

Үй тапсырмасы

Мектептегі асханадағы тағамдар туралы не айта аласың? Ол тағамдар саған ұнай ма? Сол туралы жазып кел.

ҚЖ:

Пайдалы тағамдардан ас мәзірін құрастыр

Оған қандай жеміс-жидектер қосар едің?

 

Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.

Үй тапсырмасын тексертеді

Топтастыру жасайды

Тағамдарды топтастырады

Жеке жұмыс жасайды

Жағдаяттан шығады

Жаттығу жасайды

Өз ойларын айтады

Үй тапсырмасын алады

Қосымша жұмыс жасайды

Кері байланыс береді

Мақтап, мадақтап отыру

Дескриптор:

Мектептегі өмір туралы өз ойын айтады-1б

ҚБ:

« Домбыра» әдісі

 

Дескриптор:

Тағам түрлерін пайдалы және зиян деп екіге топтастырады-1б

Тамаша!

Дескриптор:

Тағамның жарамдылық мерзімі туралы біледі,қолданады -1б

 

Дескриптор:

Тамақ жеу ережесі мен әдебін оқып,өз ойын қоса алады -1б

Дескриптор:

Мектептегі асханадағы тағамдар туралы өз ойын айтады-1б

 

Тамаша!

«Данышпан үкі» әдісі

Суреттер

Таратпа парақтар

 

оқулық

Қимылдар

Оқулық

Суреттер

Оқулық

Кері байланыс парағы

 

  

    

Апта дәйек сөзі

«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!»»

 

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Байкулова Шынар

Күні:

28.11.24 ж

Сынып: 4 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі»

Мақсаты

Жас ұрпаққа адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екенін түсіндіру.

Құндылық

«Әділдік және жауапкершілік »

Қауіпсіздік сабағы 10 мин

«Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері»

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезені/ уақыт

           Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал.

Біздің сынып әдепті,

Бәріне көмек береді.

Біздің сынып әрқашан

Жетістікке жетеді.

Біздің сынып қашанда

Алғашқы боп жүреді.

Мұғалімдер барлығы

Бізді мақтан етеді.

-Балалар, тақтадағы нақыл сөздерді оқиықшы.

Салауатты өмір сүру тек тән саулығына ғана емес, жан саулығына да байланысты.

Томас Карлайл

Ішер судың да шамасы бар: артық - зиян.

Құтып

Дертке шалдыққанша денсаулықтың қадірін ешкім де білмейді.

Томас Фуллер

Таңсәріде оянған дұрыс, себебі бұл әдет мықты денсаулыққа, байлық пен даналыққа жетелейді.

Аристотель

Денсаулық — ең ұлы қазына, басқалар оның алдында ештеңе емеc.

Артур Шопенгауэр

-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

-«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі»

-Бүгінгі сабағымыздың дәйек сөзін «Адасқан әріптер» ойынын шешу арқылы табайық.

https://wordwall.net/ru/resource/38411114

«Денсаулық-зор байлық»

 

 

Хормен тақтадағы өлеңді оқиды.

 

 

 

 

 

 

Нақыл сөздерді оқып, мағынасын түсіндіреді.

 

 



Шашылған дыбыстарды орнына қою арқылы сабақтың дәйек сөзін табады.

слайд

 

Сабақтың ортасы

Құдық

Дұрыс тамақтану.

Пайдалы тағамдардың суретін  сал. Пайдасын айтып көр.

Қайшы

 Спорт.

Спорт түрлерін жаз, көрсет. Қай жерге пайдасы бар деп ойлайсың?

Қағаз 

Тазалық.

Тазалық сақтаудың ережелері қандай?

-Жарайсыңдар,балалар!

-Ендігі тапсырма «Жұптық жұмыс»

-Өздеріңе таратылған суреттегі әрекеттердің дұрыс бұрыстығын ажыратыңдар. Денсаулыққа пайдалы-зиян жағын жазыңдар.

-Жақсы, балалар, Бәріміз бірігіп денсаулық қалашығына саяхатқа шығайық.

Ол қалашықта станцияларға тоқтап, сол сол станцияның тапсырмаларын орындайық.

 
 

                                                                                      

Жауабы: жеміс — жидектер, сүт тағамдары, дәнді — дақылдар, ет тағамдары, кепкен жемістер.

Жауабы: дене жаттығулары, жүзу, жүгіру, доп ойнау, секіру

Жауабы: жеке бас гигиенасы, оқулықтардың ұқыптылығы, киім реттілігі, үй тазалығы, ыдыс -аяқтың таза болуы.

Жұптасып жұмыс жасайды.

 

               

 

 

10 мин

«ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙ ОРЫН

АЛҒАН КЕЗДЕ ТӨТЕНШЕ

ҚЫЗМЕТКЕ ҚОҢЫРАУ СОҒУ

СКРИПТЕРІ »

- Бүгінгі сабақты тест сұрақтарынан бастаймыз. Қызмет телефоны нөмірлерінің дұрыс ретін анықта: «Газ қызметі», «Жедел жәрдем», «Өрт қызметі», «Полиция»: А) 104, 103, 101, 102,111 В) 104, 101, 103, 102,111 Б) 101, 103, 104,102, 111 Г) 104, 103, 102, 101,111 3.

Өткенді қайталау Төтенше жағдай кезінде шұғыл қызметті қалай дұрыс шақыру керектігін, телефон болмаса көмектесе алатын адамды табуды, қиындық туған жағдайды өзін қалай ұстау керектігі туралы білеміз.

«Есте сақта!»

4. Негізгі бөлім. Жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде, барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектес. Скрипт – бұл телефонмен сөйлесудің нақты скриптері, әрекет жоспары. Қызмет нөміріне хабарласып, диспетчер сұрақтарына дұрыс және нақты жауап беру керек. «Әрекетжоспарын құр. Скрипт» ойыны. Топтықжұмыс

- Диспетчерге берілетін жауап алгоритмін анықтап алыңыз жәнепікіріңізді дәлелдеңіз. (Балалар әрекет ету карталарын алып, оны ретімен орналастырады).

Әрекет ретін анықтаңыз:

1 Диспетчердің барлық сұрақтарынажауап беру

. 2 Болған жағдайды нақты айту.

3 Тиісті құтқару қызметінің нөмірін теру.

4 Өзіңнің тегіңді, атыңды, телефон нөміріңді айту. 5 Мекенжайыңды нақты айту.

5.Бекіту. Өзіндік жұмыс

- Көмекші сөздердіпайдаланып сөйлемді толықтыр. 1. Өз сақта. 2.Өз мен тәжірибеңді толықтыр.

3. Қателіктеріңнен шығар.

4. Зейініңді, және зеректігіңді дамыту керек.

5. орында және сақта. Тірек сөздер:қорытынды, қауіпсіздік, қауіпсіздік ережесі, байқағыштығың, білімі, нұсқаулық.

Төтенше жағдай болған жағдайда қоңырау соғатын қызмет туралы мағлұмат алады

 

https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5

Сабақтың соңы

«Тамақтану пирамидасы». Әр топ өз қалауларыңыз бойынша рет-ретімен тағамдарды орналастырып, тамақтану пирамидасын құрастырыңдар.

Әр топ өз қалаулары бойынша тамақтану птрамидасын құрастырады.