Кітапханада 9 ақпан ақиық ақын Мұқағали Мақатаевтың туған күніне орай «Мұқағали мұрасы-қазақтың қазынасы» атты оқушылармен викториналық, сканворт шешу,ақынның өлең шумақтарын табу активити ойындар уйымдастырылды.Жәнеде ақынның өлеңдерін мәнерлеп
Кітапханада 9 ақпан ақиық ақын Мұқағали Мақатаевтың туған күніне орай «Мұқағали мұрасы-қазақтың қазынасы» атты оқушылармен викториналық, сканворт шешу,ақынның өлең шумақтарын табу активити ойындар уйымдастырылды.Жәнеде ақынның өлеңдерін мәнерлеп жеткізе білді. Мақсаты: оқушылардың зеректік қабілеттерін дамытып ой - өрісін кеңейту, білімге құштарлығын арттыру, озық ойлы оқушыны қалыптастыру, оқушылардың дүниетанымын кеңейту, Мұқағали мұрасын насихаттау,тереңірек білуге құштарландыру. Ойын барысында оқушылар өздерінің білімдерімен қатар, мұзбалақ ақынның өлеңдерін нақышына келтіріп оқыды.
«Әжемнің ертегісі» жобасы бойынша оқушылармен ертегілер оқылды. Жобаның мақсаты: ертегілер еліне саяхат жасау арқылы балалардың тілін, сөздік қорын молайту.
«Әжемнің ертегісі» жобасы бойынша оқушылармен ертегілер оқылды. Жобаның мақсаты: ертегілер еліне саяхат жасау арқылыбалалардың тілін, сөздік қорын молайту
.
2024/2025 оқу жылына арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
2024/2025 оқу жылына арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
14.08.2024ж күні Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылған “2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы” әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру мақсатында өндірістік жиналыс өтті.
ЦИФРЛЫ МҰҒАЛІМ - ҚАЗІРГІ ЗАМАН ТАЛАБЫ
ЦИФРЛЫ МҰҒАЛІМ - ҚАЗІРГІ ЗАМАН ТАЛАБЫ
29.08.2024ж сағат 09:00–де «Цифрлы мұғалім - қазіргі заман талабы» тақырыбында №1 педагогикалық кеңес өтті.
Күн тәртібінде төмендегі мәселелер бойынша сөз қозғалды:
1. Жаңа 2024-2025 оқу жылында мектепішілік бақылау мен басқару жоспары бойынша алға қойған мақсаттар мен міндеттерді айқындау / Мектеп директоры З.Ә.Құсаинова
АТА - АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ: БҮГІНГІ ТАЛАП ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР
АТА - АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ: БҮГІНГІ ТАЛАП ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР
2024 жылдың қыркүйек айының 27-і күні 11 сынып білім алушыларының ата-аналарын 2024-2025 оқу жылындағы ҰБТ-ға байланысты сынақ тесттерінің нәтижесімен таныстыру, ұлттық бірыңғай тестілеуді ұйымдастырудағы өзгерістермен ақпараттандыру және қолдау көрсету мақсатында ата-аналардың қатысуымен жиналыс өткізілді.
Білім беруді дамытудың жолдары белгілі бір дәрежеде мұғалім даярлығынан бастап оның іс әрекетінің тәжірибелік тұрғыдан ұшталып, шыңдала түсуіне дейін тікелей қатысты.
Білім беруді дамытудың жолдары белгілі бір дәрежеде мұғалім даярлығынан бастап оның іс әрекетінің тәжірибелік тұрғыдан ұшталып, шыңдала түсуіне дейін тікелей қатысты. Сондықтан, мұғалімге қойылар талаптар ауқымы да үлкен: жеке көзқарасы бар, оны қорғай білетін,психологиялық- педагогикалық білімдерін жетілдіріп, үйренумен қатар оларды шебер қолдана білу, оқушыларды өздігінен оқып үйренуге бағыттау, болып жатқан педагогикалық жағдайларды, құбылыстарды талдай білуі шарт. Мектебіміздің дарынды балаларымен бірге ғылыми жобалармен жұмыстанып жүрген және кәсіби байқауларға қызығушылығы бар шығармашылық топтың мүшелері «Каспий дарыны» дарынды балалар мен талантты жастарды анықтау және қолдау орталығының ақпараттық-аналитика бөлімінің басшысы Есенгалиева Гүлжахан Есенқосқызымен кездесті. Кездесу кезінде мұғалімдер көкейіндегі сұрақтарын қойып, ұсыныс-пікір алмасты.
Дарынды бала-кемелденген ұрпақ
Дарынды бала-кемелденген ұрпақ
Дарынды балалармен жұмыс жасау мұғалімнен үлкен ізденісті, көп еңбектенуді талап етеді. Барлық баланың ерекше қабілетін ашуда психолог мамандардың да зерттеулері маңызды. Ұлы ойшыл Плутарх: «Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді» деген екен. Осы сөзді ескере отырып, балаларды шығармашылыққа баулуда қажымай –талмай еңбек ету әрбір мұғалімнің міндеті. Қазіргі кезде қоғамға қажетті мамандықтар бейімділікті, ептілікті, шапшаңдықты, өзінше ерекше ойлау қабілетін, қиындықтан аз күш жұмсап шыға білуді, адамдармен тіл табыса білу өнерін, өзін қоршаған жағдайларға тез икемделгіштікті, сезімталдықты талап етеді.
2024-2025 ПӘНДІК ОЛИМПИАДАЛАРДЫҢ ҚАЛАЛЫҚ, ОБЛЫСТЫҚ НӘТИЖЕЛЕРІ
9-11 сынып жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың қалалық кезеңі қорытындысы
🥇орыс тілі пәні бойынша жүлделі l орын
11-сынып оқушысы Қамидулла Алуа
жетекшісі: Сейдалиева Диана
🥉Орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша жүлделі ІІІ орын Оюса Кәусар, жетекшісі: Урумбаева Ардақ
🥈Информатика пәні бойынша жүлделі lІ орын
10-сынып оқушысы Базарбай Арайлым,
жетекшісі: Базарова Эльмира
🥈Құқық негіздері пәні бойынша жүлделі lІ орын 11-сынып оқушысы Қосай Ұлболсын,
жетекшісі: Махметова Сандуғаш
🥉Құқық негіздері пәні бойынша жүлделі llІ орын 9-сынып оқушысы Төлеген Аружан
жетекшісі: Есимова Жанна
🥈Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша жүлделі ІІ орын 9- сынып оқушысы Тілекова Мөлдір,
Жетекшісі: Өмірзақова Гүлнұр
🥈Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша жүлделі ІІ орын 10-сынып оқушысы Ибрахимова Нұршат, жетекшісі: Тініқұл Зияда
🥉Биология пәні бойынша жүлделі ІІІ орын 9-сынып оқушысы Шыршығұл Орал, жетекшісі: Асенова Жанар
🥉География пәні бойынша жүлделі ІІІ орын 9-сынып оқушысы Зинел Бағжан, жетекшісі: Жумагалыева Құралай
Оқушыларымызбен жетекшілерімізді жеңістерімен құттықтай отырып олимпиаданың облыстық деңгейіне сәттілік тілей отырып биіктерден көріне беріңіздер! 👏👏👏 https://www.facebook.com/share/p/18tX7kgWon/
Сүйінші!!!!
9-11 сынып жалпы пәндер олимпиадасының облыстық кезеңі
9-11 сынып жалпы пәндер олимпиадасының облыстық кезеңі бойынша;
🥈Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 10-сынып оқушысы Ибрахимова Нұршат ІІІ орын, жетекшісі: Тініқұл Зияда
https://www.facebook.com/share/p/1A7iNSRzG4/
5-6, 7-8 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ПӘНДЕР БОЙЫНША РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАНЫҢ ҚАЛАЛЫҚ КЕЗЕҢІНІҢ ЖЕҢІМПАЗДАРЫ
2025 жылы 20 қаңтар күні “Мұнайшы” мәдениет үйінде жалпы білім беретін пәндер олимпиадасының қалалық кезеңі бойынша жеңімпаздарды марапаттау жиыны болып өтті.
Олимпиаданың қалалық кезеңінің қорытындысы бойынша N 22 жалпы білім беретін мектеп төмендегідей нәтиже көрсетті:
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша:
5-сынып оқушысы Абдулла Ару - орын
Жетекшісі: Тініқұл Зияда
Математика пәні бойынша:
5- сынып оқушысы Аткелтір Әділ- орын
Жетекшісі: Тиркешова Жамила
Математика пәні бойынша:
6- сынып оқушысы Тіркеш Нұрқанат -🥉 орын
Жетекшісі: Нұрлыбайқызы Дана
Информатика пәні бойынша:
7-сынып оқушысы Тобышбек Нұртілеу -🥈 орын
Жетекшісі: Нетбаева Гауһар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша:
8-сынып оқушысы Әкім Кәусар -🥈 орын
Жетекшісі: Өмірзақова Гүлнұр
Тарих пәні бойынша:
8-сынып оқушысы Зәмкенова Қырмызы - 🥈орын
Жетекшісі: Есимова Жанна
Биология пәні бойынша:
8-сынып оқушысы Бисенгали Ақсындар -🥇 орын
Жетекшісі: Урумова Қарлығаш. Облысқа жолдама алды. 👏👏
Физика пәні бойынша:
8-сынып оқушысы Коржумбаев Берекет -🥇 орын
Жетекшісі: Исембай Баянсұлу. Облысқа жолдама алды. 👏👏
Химия пәні бойынша:
8-сынып оқушысы Жолдас Нұрқанат-🥉орын
Жетекшісі: Есембекова Жадыра
Математика пәні бойынша:
8- сынып оқушысы Қанатұлы Нұрсәт -🥈орын
Жетекшісі: Дусенбаева Нурджемал
Орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша:
8- сынып оқушысы Джетбис Ырысбек -🥉орын
Жетекшісі: Урумбаева Ардақ
Жетекшілер мен оқушыларымызды білім додасында жеткен жеңістерімен құттықтай отырып, олимпиаданың облыстық кезеңіне жолдама алған оқушыларға сәттілік тілейміз! https://www.facebook.com/share/p/1898My2Qxn/
«Дамушы қоғамның басты ресурсы – білімді адамдар ғана емес, үздіксіз дамуға ден қойған адамдар»
«Дамушы қоғамның басты ресурсы – білімді адамдар ғана емес, үздіксіз дамуға ден қойған адамдар» (Г.П. Щедровицкий).
Бүгін 31.10.2024 жыл күні №22 жалпы білім беретін мектепте «Кәсіби тәжірибе алаңы» тақырыбында педагогикалық кеңесі стандартты емес форматта өткізілді. Қазіргі заман білім беру мен кәсіби дайындықтың жаңа үлгілерін талап етеді. Педагогикалық еңбектің, білім беру мазмұнының, әлеуметтік-мәдени мән – мәтіндердің тез жаңаруына байланысты жаңа білім мен құзыреттілік алу қабілеті мұғалімдерге де қажет болады. Білім беру мен мұғалімдердің біліктілігін арттыру үздіксіз сипатта болуы және мектептегі білім берудің жаңа мақсаттарына сай болуы тиіс.
Педагогикалық кеңестің күн тәртібінде мына мәселелер қаралды:
Ағымдағы жылдың 03 ақпан-07 ақпан аралығында "Мектеп командасы: тиімді басқару және білім сапасы" деген курстан өттік.
Ағымдағы жылдың 03 ақпан-07 ақпан аралығында "Мектеп командасы: тиімді басқару және білім сапасы" деген курстан өттік. Біліктілікті арттырудың бұл курсының ерекшелігі - командамен оқу болды: мектеп директоры Зәуре Құсаинова, мектеп директорының оқу ісі бойынша орынбасары Назгүл Қожанова, мектеп директорының әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Бибиайша Ужазова және көшбасшы мұғалім Мархаба Кажгалиева. Курс тренері Нугербаев Төлеген Кәкімұлы курс материалдарын өте қызықты түсіндіріп, өз тәжірибесімен бөлісті.Оқу командамен болғандықтан жеңіл болды, идеяға идея қосылып, айтылған ойға ой қосылып, курстың белсенді тыңдаушылары болдық. 5 күн аудиториялық кезеңде алған білімімізді мектеп практикасына енгізуге керемет зерттеу жобаларын жүзеге асырдық. Курста білім берудегі қазіргі заманғы трендтер зерделеніп, мектепті білім алушы ұйымға айналдыру жолдары және сол мектепті тиімді басқару, командалар арқылы жүргізу сияқты маңызды мәселелер қамтылды. Соның айғағы ретінде қатысушы 7 мектеп командасының мүшелері «әртүрлі тақырыптағы жобаларды жасап, оны шешу жолдарын қорғап шықты. Ендігі мақсат осы жерде жасалған жобаларды мектепте практикада іске асыру кезеңіндегі жұмыстары болмақ.
ҰБТ байқау сынағы
ҰБТ байқау сынағы
2024/2025 оқу жылына арналған ҰБТ-ге дайындық жоспарына сәйкес 26 қараша күні 11-сынып білім алушылары U-study тест орталығында байқау сынағын тапсырды.
Тестілеуге 30 оқушы қатысты. Орта ұпай-58,7 көрсетті.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІНЕ МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІНЕ МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУ
2024 жылдың 26 қараша күні 9-сынып білім алушылары Edutest.kz платформасында ББЖМ бойынша байқау сынағын тапсырды. Тестілеуге 96 оқушы қатысты. Тест тапсырмалары оқу сауаттылығы, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша 65 сұрақтан құралған жиынтықтан тұрады. Тестілеуге қатысқан оқушылардың нәтижесі бойынша орта ұпай - 42 көрсетті.